Wednesday, January 04, 2006

Wyman新作「潮騷 」

今日響HMV買咗Wyman本新作「潮騷 」,一口氣睇咗好鬼多頁,
簡直好睇到停唔到手......好後悔無買之前出嗰本「Y 」,好想買番。
跟住上網搵,發現佢原來仲出咗本「俗」,睇怕又要再破財喇!



黃偉文「潮騷 」簡介


講真,真係唔駛每一個人都鐘意我,淨係有型嗰班鐘意我就得嘞!有型,當然係免費嘅,但如果肯比$98蚊支持下我仲好!




黃偉文「Y 」簡介


黃偉文第一本書 (竟然係時裝書!)

$120, 唔夠你買錯一件衫, 明白這句話箇中辛酸的人, 請立即到繳費處付款, 謝謝!

黃偉文,填詞人,其實最鍾意買野,最憎寫字。 (竟然填滿了一本書!)

Wyman寫的 “他和時裝之間” 的故事,寫得和他的歌詞一樣精采。買對的,買錯的,沒有買的,打算買的,打死也不會買的,不必買而擁有的……都一一記錄下來。他以四十多個星期一字一句一針一線地熬過,他喻為災難性的回憶錄,是他生平第一次用從來有出無入的興趣來賺取週薪,希望可以抵償一下多年來時裝的孽。




黃偉文「俗 」簡介


甚麼是「俗」?Sex and the City?《Vogue》? 奧斯卡? 紐約? 旋轉餐廳? 還是小王子?

一個「俗」字,是褒是貶?是俗氣,還是夠大眾化?是一種品味?抑或,換個角度看,生活中的一點一滴,盡皆俗?

著名填詞人黃偉文最新散文結集,文如其詞,一個俗字,引發無限聯想。「俗」為何物,還待讀者自行翻書,找尋答案。

「我不知道如果我不是寫歌詞的,還有沒有機會寫散文,而且得到出版。對,換你來寫,或者更好。但這句話,不妨看完才講。60元,未必夠你買兩疊空白A4紙,而A4紙不能陪你坐巴士坐地鐵坐馬桶,但我可以。」── 黃偉文