Thursday, January 19, 2006

港樂VS黃耀明Live電幻音樂會

明哥果然係唔聲唔聲嚇你一驚,之前完全收唔到風佢同港樂搞演唱會,好在前兩日上人山人海個網站睇到,個網一直都淨係話會響1月18日開記者會公布詳情......點知第二日就賣飛,好彩臨瞓前再上去睇吓,否則俾人買晒啲靚位就喊都無謂。唉!! 又多個必睇嘅演唱會,呢兩個月淨係睇演唱會都睇窮我!!!




Hot News!「港樂VS黃耀明Live電幻音樂會」
門票1月19日公開發售!


香港管弦樂團2006年將為全城樂迷帶來一個別開生面的音樂盛會, 「港樂VS黃耀明Live電幻音樂會」將於3月10日至12日於紅磡香港體育館舉行。明哥在記者會上表示,他一直很期望能與港樂合作,今次一嚐心願讓他興奮莫名。 這次音樂會將以電子音樂和管弦樂結合,由於是新嘗試為了有充份的排練時間,明哥和「港樂」早於1月初已進行排練工作,務求帶給大家一個精彩的演出。門票將於1月19日於各城市電腦售票網公開發售!


舉行日期:2006年3月10日至12日
地點:紅磡香港體育館