Thursday, January 19, 2006

陳奕迅加場個唱反應佳

今朝一早去紅館買明哥VS港樂演唱會飛,去到時得一個人響度排,嗰時仲有半個鐘先開售,之後再多幾個嚟排隊......10點,開始售票,排我前面嗰個竟然係買Eason飛,仲要係懵盛盛嗰隻,問嚟問去之後都係無買飛......到我買完飛,排我後面嗰個竟然都係買Eason飛,都咪話唔反高潮。


明報新聞網 2006年1月19日

頭位Fans通宵輪候購票




【明報專訊】陳奕迅《Get A Life演唱會》日前宣布加開2月17日及18日兩場,合共8場。加開的兩場演唱會昨日公開發售,於3小時內已售出6成門票,反應甚佳。排頭位的Fans於前晚9時到達售票處,整晚未有回家;該Fans說上一次公開售票時,他半夜排隊已有廿多人輪候,令他未能買到第一行,故前晚便一早來排隊,終於買到第一行的門票好開心。另一位Fans習慣買頭場及尾場票,但他對陳奕迅甚有信心,知道一定會加場,所以昨日才來買尾場票。

場地問題未必可再加


陳奕迅知道加場售票反應好,感到很開心,但因場地問題未必可以再加場;不過他未感可惜,因希望可以做一個好的演唱會。




記者:葉靜文