Thursday, January 12, 2006

新Mac機面世 首用英特爾晶片



其實今次Macworld Conference & Expo 2006,除咗公佈轉用Intel Core Duo雙核處理器嘅Mac機面世之外,仲有其他新嘢,e.g. 有FM功能嘅iPod遙控器,Mac OS X 10.4.4,iLife新成員 - iWeb - 可供使用者在網頁上輕鬆分享照片、影片、音樂、Blog......

我對Mac轉用Intel chip嘅第一水機就持觀望態度,始終以Apple嘅往積嚟講,第一水機多數都問題,今次仲要係大動作,真係不表樂觀。



而嗰個iPod遙控器就直頭係掠水之作,成$370一部收音機,仲要淨係iPod video & iPod nano先用得,有無攪錯!! 話就話會跟機送條線短啲嘅headphone,但又無表明除此之外,同iPod跟機嗰個有無分別。況且,Apple既然唔堅持於iPod無收音機,點解唔索性出部有FM嘅iPod呢? 唉......唯有希望下水iPod會係有FM啦!!



明報新聞網 2006年1月12日

【明報專訊】近年不斷引領科技產品潮流的美國蘋果電腦,周二首次推出使用英特爾雙核心晶片的Macintosh個人電腦 (俗稱Mac機),為兩間公司的合作拉開序幕。全線Mac機將在今年年底前轉用英特爾晶片,速度比舊款提升2至3倍。

蘋果行政總裁喬布斯與英特爾行政總裁奧泰里尼,在三藩市舉行的蘋果科技展上聯訣揭開新一代Mac機的面紗,比預期提早了近半年。蘋果去年6月表示預計在今年6月開始轉用英特爾晶片。

配備新晶片的iMac桌面電腦速度比舊款Mac G5快2至3倍,手提Mac Book Pro更可比蘋果現時最快的手提電腦PowerBook G4快4至5倍。分析家指出,轉用新晶片可令蘋果電腦銷量上升。蘋果去年在美國市場佔有率約為4%。

蘋果採用英特爾晶片是其個人電腦業務歷史性轉變,印證商場上無永遠敵人這個道理。雖然英特爾貴為全球最大晶片製造商,但其晶片過往卻一直未獲蘋果垂青,蘋果在90年代後期更曾在電視廣告中把英特爾的奔騰II型晶片比擬為蝸牛,譏諷其運算速度緩慢。

但近年來,因其傳統合作伙伴IBM和摩托羅拉子公司Freescale在晶片研製上無甚突破,令蘋果開始另尋可提供更快更節省能源晶片的供應商。令蘋果尤其不滿的是IBM遲遲未能研製出供手提電腦使用的G5晶片。

Levi's推iPod牛仔褲


另方面,蘋果周二推出配備收音機功能的iPod遙控器,售價為49美元(約382港元)。iPod是蘋果旗艦產品,去年第4季共售出1400萬部,比前年增加2倍。另一方面,牛仔褲品牌Levi's周二宣布將在今秋推出可兼容iPod的牛仔褲,它的褲袋配備操縱桿,售價逾200美元(約1560港元)。


法新社/美聯社/路透社/英國廣播公司