Wednesday, August 02, 2006

軟硬擺Beyond不和上枱

蘋果日報 2006年8月2日

Paul:叫兄弟實有啲嘢


軟硬演唱會前晚繼續玩嘉賓,兩人問黃貫中(Paul)沒有出席黃家強與日籍妻子的婚宴是否抗日及憶起大屠殺,阿Paul笑言預了被玩,更謂「做兄弟有今生冇來世,叫得兄弟實有啲嘢。」

軟硬天師在紅館舉行十場演唱會,前晚演出至第五場,請來黃貫中及恭碩良任嘉賓,容祖兒、葉世榮、王菀之及何超儀與丈夫陳子聰都有捧場。

談到軟硬敍述不和及兄弟情誼的新歌《好兄弟》,大部份歌詞都由阿Paul所寫,林海峰(阿Jan)說:「點解可以寫得咁貼題,你係咪將Beyond不和嘅真實嘢寫出嚟?」阿Paul笑說:「唔係,我預咗喺呢度係肉隨砧板上。兄弟嘅嘢好難講,邊個冇兄弟?有今生冇來世,叫得兄弟實有啲嘢。」

「我唔係抗日」



早前阿Paul缺席黃家強與日籍妻子的婚宴,阿Jan問道:「你哋係咪有問題,係咪抗日呀?點解家強結婚你唔去?」阿葛也插嘴說:「係咪諗起大屠殺?」阿Paul認真地說:「我嗰日都唔喺香港,我唔係抗日,人就係人,冇得分乜嘢人,我會憎某啲人,但唔會因為國籍而憎佢。」

整蠱恭碩良



恭碩良上台後,現場播放阿Jan打給他的整蠱電話,問到軟硬演出表現如何時,電話中的恭碩良說:「阿葛都可以,你就好musical,阿葛表演性多啲,你比較嚴肅。」阿Jan即在電話中假扮接受不到批評而狂哭,恭碩良即不好意思地說:「我好appreciate你打畀我,你係咪好大壓力呀?你唔好畀咁大壓力自己啦,我睇得出你做得好enjoy㗎。」


在電話中的阿Jan幾乎想笑,但還是哭說:「咁我唔得呀,唔講住。」隨即收線,此時台上四人已笑到碌地,觀眾也捧腹,被整蠱的恭碩良笑說:「影帝你都攞到呀!」



採訪、攝影:駱華齡